29 stycznia 2013

Ostatnio na blogu lekka cisza, ale wkrótce ruszę z przytupem. Życie to niestety nie tylko figurki i prawie cały czas poświęcić musiałem tej jego bardziej przyziemnej stronie. Nawet w pracy nie udało się nadrobić wiele, bo remanent etc.
Recently the blog is quite silent, but soon I'm going to make something spectacular. Unfortunately, life is not just about miniatures and most of the time I had to spend with more mundane stuff. Even in work I could not make up for a lot, because the inventory etc.

Miałem jednak wystarczająco dużo czasu, by przemyśleć nieco o nowych projektach :) Tak oto urodził się pomysł spróbowania swych sił w rzeźbieniu.
But I had enough time to think a bit about the new projects :) Thus was born the idea to try myself in sculpting.



Prawdę powiedziawszy, mam w tej dziedzinie małe doświadczenie. Ot nieco konwersji i poprawianie figurek, ale jedną całą figurkę na koncie już mam. Mocarny wąż do bandy Skinków:
Truth be told, I have little experience on this field. Just some conversion and correction of miniatures, but one sculpetd miniature I already have. Yhe mighty snake for Skinks warband:

Ponieważ ostatnio bawię się niemal wyłącznie figurkami 15mm i całkiem serio przymierzam się ku nieco ufantastycznionej wersji historii na pierwszy ogień pójdą Tuaregowie. Zainspirowało mnie to zdjęcie:
Since I almost exclusively play with 15mm figures, and quite seriously I prepare for a little "fantasish" version of the historical wargaming, firstly I will make some Tuaregs. This photo inspired me strongly:

Wydaje mi się, że wyrzeźbienie wielbłądów oraz jeźdźców w zwiewnych szatach i turbanach kryjących twarze, będzie dość łatwe. Zaczniemy od czegoś prostszego, bez tych wszystkich ozdóbek. Jak się nie uda tak dobrze, to dorobimy jakieś elementy fantasy. Bardzo kręci mnie opcja ciężkiej jazdy na opancerzonych wielbłądach :)
It seems to me that sculpting camels and riders in robes and turbans covering their faces will be quite easy. I will start with something simpler, without all the frills. If it won't come taht well, I will ad some fantasy elements. Option for armored camels really turns me on :)

5 komentarze:

Stelker pisze...

Katafrakci na wielbłądach to fakt historyczny partowie tak walczyli. Jeśli będziesz tak rzeźbić jak malujesz to nie mogę doczekać się fotek gotowych modeli

Kadzik pisze...

Wiem o Partyjskich wielbłądzik katafraktach (mieli tez chyba wielbłądy stylizowane na słonie), ale tutaj będę ich robił po Tuaregów, więc więcej turbanu :)
Dziękuję za miły komentarz, ale na razie do rzeźbienia podchodzę z niepokojem. Do testów pierwsze pójdą wielbłądy.

wnuk pisze...

Ja czekam z niecierpliwością ;)

szeperd pisze...

Brzmi ambitnie, czekam na efekty!

Bayard pisze...

No nie wiem, czy coś przebije Węża- jest mocarny, mój ulubieniec :D Ale też czekam na postępy ;)

Prześlij komentarz

 

Copyright 2010 Kadzikowo.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.